Zgraditi enotno digitalno informativno točko Celja, ki bo obveščala obiskovalce o pestri ponudbi. Naša naloga je bila, da z novo podobo blagovne znamke kreiramo turistično spletno stran, ki bo omogočala tudi rezervacijo oziroma nakup doživetij, ki jih mesto Celje ponuja.
Pri postavitvi arhitekture je bil poseben izziv združiti obsežno ter raznoliko ponudbo na uporabniku prijazen ter razumljiv način. Poleg raziskav ter analize trga smo načrtovali strukturo ter arhitekturo strani skupaj s postavitvijo UX dizajna ter stran tudi programersko izvedli.

Analiza in komunikacijska strategija
Postavitev osnovnih temeljev strani je izredno pomembna, zato smo na samem začetku analizirali obstoječa spletna mesta, naredili segmentacijo in definirali profil uporabnika ter s tem pridobili podatke za kreiranje digitalne komunikacijske strategije, ki je služila kot podlaga za pripravo arhitekture ter postavitev UX dizajna spletne strani.

Osvežitev digitalne podobe
Z novo podobo blagovne znamke Zavod Celeia Celje smo osvežili njihovo digitalno podobo, saj je ta stičišče vseh informacij o destinaciji Celje, ki jih turistični obiskovalec potrebuje.

Uporabniška izkušnja
Na podlagi analize ter raziskav smo postavili natančno načrtovan in dovršen UX dizajn, ki je združil raznovrstne informacije in omogoča enostavno ter funkcionalno gibanje obiskovalca na strani.

Programiranje
Spletna stran je postavljena na platformi Wordpress z uredniškim sistemom CMS. Celoten vnos vsebinskega dela z optimizacijo fotografij in urednikovanjem se je pripravil za 7 jezikovnih različic (SLO, EN, HR, DE, FR, IT, RUS). Za naročnika smo pripravili navodila za uporabo uredniškega sistema (CMS) in enkratno delavnico za predajo navodil za uporabo. Storitev na ključ!
Imate vprašanje?
Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo