Oblikovanje strategije nove blagovne znamke, ki jo bo mogoče implementirati v oblikovno jasno ločene podznamke, namenjene različnim ciljnim skupinam, ki se bodo ves čas medsebojno povezovale. Pri izgradnji je bilo treba upoštevati implementacijo na vseh komunikacijskih področjih z močnim poudarkom na UX oblikovanju.
Poleg izgradnje blagovne znamke smo načrtovali tudi strategijo digitalnega nastopa s postavitvijo dveh spletnih strani in spletne trgovine ter izdelali strategijo digitalnega oglaševanja.

Gradimo iz ideje ter oblikujemo strategijo
Pred pričetkom postavitve strategije blagovne znamke smo najprej spoznali naročnika, njegove cilje, zahteve in strategijo podjetja.
K gradnji smo pristopili na analitičen in hkrati kreativen način. Snovanje zgodbe je ves čas potekalo v timskem odnosu med našimi strokovnjaki ter naročnikom.
Rezultat je se je pokazal v izgradnji celostnega poslovnega modela, segmentiranega na različne ciljne skupine, ki je uspešno integriral različne komunikacijske kanale.

Logotip blagovne znamke
Oblikovali smo močan in izrazen logotip, ki skupaj z znakom ter imenom Lynx poudarja glavne lastnosti blagovne znamke – moč, drznost, nevarnost, izziv.
Zaradi potreb po dosegu ciljne skupine smo v sklopu nosilnega logotipa razvili še dve dodatni različici blagovne znamke, s katerima bomo lahko ločeno komunicirali. Nastale so znamke Lynx Pro Adventure, Lynx Pro in Lynx Pro Shop.
Zaradi specifičnosti področja, na katerem deluje naročnik, smo obdržali enak znak blagovne znamke, saj smo želeli obdržati povezavo med vsemi tremi različicami, distinkcijo pa smo naredili pri izbiri barvnih skupin, ki so bile natančno in premišljeno določene na podlagi analize ciljne skupine, na katero se posamezna (pod)znamka nanaša ter hkrati upoštevali komplementarnost vseh treh nosilnih barv.

Celostna grafična podoba
V sklopu celostne grafične podobe smo definirali uporabo vseh treh blagovnih znamk Lynx Pro Adventure, Lynx Pro in Lynx Pro Shop v različnih oblikah pojavnosti z upoštevanjem medsebojne barvne komplementarnosti. Priročnik zajema osnovno postavitev logotipa ter njegovo uporabnost na tiskanih in digitalnih medijih.

Digitalizacija blagovne znamke
Digitalni nastop je za naročnika predstavljal velik izziv, zato smo zanj strateško načrtovali, oblikovali in izvedli tri spletne strani/trgovine, ki so osnovna točka komunikacije.
Vse različice spletne strani/trgovine so bile narejene na podlagi najboljšega UX dizajna in so bile hkrati zasnovane tako, da optimizirajo delo naročnika na področju urednikovanja in administracije spletne strani/trgovine.
Vzpostavili smo digitalne kanale na družbenih omrežjih, na katerih smo v nadaljevanju gradili digitalno oglaševalsko kampanjo.
Video predstavitev
V strateški načrt razvoja blagovne znamke smo vključili tudi izvedbo krajših filmov, ki zelo jasno, nazorno in atraktivno predstavijo ponudbo naročnika.
Osredotočili smo se na predstavitev produktov oziroma doživetij, ki največjo sporočilnost dosežejo ravno skozi video. Nastali so videi za paket Sniper, Scout, Seal in Counter Terror, hkrati pa smo naredili krovni video, ki celostno predstavi doživetja, ki jih lahko izkusite.
Pripravili in načrtovali smo scenarij ter režijo, izvedli snemanje ter naredili vrhunsko montažo, ki vključuje dovršene 3D animacije.
Imate vprašanje?
Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo