Digitalizacija se je globoko razširila tudi v kulturno in znanstveno področje. Naročnik SAZU je do nas pristopil z željo oblikovanja in izdelave mednarodne virtualne fotografske razstave na spletu. Zahteva je bila, da naj bo to prava fotografska razstava postavljena v digitalno okolje.

Izgradnja digitalne podobe
Digitalna razstava zahteva poseben pristop k oblikovanju saj je potrebno uskladiti lastnost medija - spletna stran s principom klasične razstave, kot jo poznamo iz galerij in muzejev, kjer je fizično okolje že urejeno na način, da postavi razstavni eksponat v središče pozornosti. Ta občutek oz. ureditev okolja smo morali pripeljati tudi v digitalni prostor razstave. Uporabniški vmesnik je očiščen vseh nepotrebnih elementov, ki bi lahko motili obiskovalca, barve so urejene na način, da lahko obiskovalec nemoteno potuje skozi razstavo.

Uporabniška izkušnja
Cilj oblikovanja uporabniške izkušnje digitalne virtualne fotografske razstave je postaviti razstavljen objekt v središče pozornosti obiskovalca. Obenem pa obiskovalcu zagotoviti vse potrebne informacije, ki jih potrebuje ob ogledu razstave. Igra med svetlim in temnim ozadjem nam je omogočila voditi fokus obiskovalca skozi virtualni prostor razstave. Na ta način smo obiskovalca podzavestno usmerjali kje mora biti osredotočen in kje gre lahko lahkotno čez vsebino.

Programiranje
Za izdelavo virtualne razstave smo uporabili platformo Wordpress, ki smo jo prilagodili na način, da lahko naročnik samostojno ureja vse razstavne vsebine.
Imate vprašanje?
Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo