Gotoky, podjetje, ki je nastalo kot spin-off dveh vodilnih oseb Numa, je razvilo tehnološko edinstven ad-hoc distribucijski, dinamičen komunikacijski sistem, edini v Evropi, ki je sposoben mesh tehnologije. Omogoča komunikacijo 100% brez mobilne infrastrukture, je neodvisno, decentralizirano, nizkocenovno in prenosljivo, cenovno dostopno omrežje za končne uporabnike, strokovnjake in vlado ter stroje. Je rešitev, ki omogoča, da uporabnik / stroj ustvari svoje omrežje, ko je standardno oz. običajno mobilno omrežje neobstojno, nestabilno ali ne dovolj zasebno.

Prebojna inovacija
Edinstveni 100-odstotni distribucijski protokol dinamičnega omrežja in ustrezna strojna oprema za komunikacijo človek-človek, stroj-stroj ali človek-stroj, ki omogoča gradnjo ad-hoc in nenehno spreminjajočega se mrežnega omrežja za komunikacijo na dolgih razdaljah 100 km in še več, z revolucionarnim dinamičnim upravljanjem vozlišč. Ključne značilnosti: - Upravljanje brez infrastrukture - Agnostic za geo-regijo - Digitalni TX / RX v realnem času - Skupna raba zvoka, videa in slike - Večhopna zmogljivost (7+) - Skupna raba GPS - Sledenje lokacije v realnem času - Podatki z visoko hitrostjo do 5 Mbps - Nizka zakasnitev, do mikrosekund (10–6) - Zmogljivost notranje navigacije - internetna povezava (sms, e-pošta).

Razvoj mobilne aplikacije in UI /UX
Na podlagi validacij trga in potreb uporabnika, smo oblikovali arhitekturo aplikacije in vizualno podobo. Mobilna aplikacija za Android in iOS, mogoča varno ena-na-ena ali skupinsko glasovno in tekstovno komunikacijo, aktivacijo signala za lokacijo v sili, ki deluje kot klic na pomoč, dodatno možnost za navigacijo in deljenje GPS lokacij z ostalimi Gotoky uporabniki na podrobnih off line topografskih zemljevidih, uporablja sledenje v realnem času, shrani pot, ustvari dogodke in pošilja lokacijo.
Izgradnja globalne blagovne znamke in marketing stategije
Za podjetje Gotoky je bila ustvarjena nova globalna blagovna znamka Gotoky, ki je poosebljala značaj off-grid komunikacije. Ker gre za tehnologijo, ki je pionirska in startup z omejenimi finančnimi sredstvi, smo delovali z zavedanjem, da bo potreben še bolj kreativen pristop. Globalen marketing je zavzemal: tržno analizo potreb za različne trge, kreacijo socialnih kanalov, oblikovanje in programiranje spletne strani, validacijo potreb različnih trgov, komunikacijsko strategijo za različne trge, storytelling, snemanje, video produkcijo in animacije, oblikovanje grafičnih materijalov ter gverilla stategijo v okviru kampanje Adventure is calling. Rezultati skrbno razdelane marketinške strategije so bili v izgradnji ogromna baze sledilcev na socialnem kanalu Facebook, več ko 53.500 sledilcev, za zelo majhen budget, povpraševanje po izdelku ter prepoznavnost, da je tovrsna tehnologija/ inovacija na trgu.

Prvi slovenski startup objavljen na Futurismu
Prepoznavnost globalne blagovne znamke Gotoky se je rezultirala v objavah v več kot 100 globalnih publikacij in objavi v 7,8 M kanalu ameriškega družbenega medija Futurism, po izbiri urednikov, kot projekt, ki spreminja svet.

Produktno oblikovanje
Končni produkt podjetja Gotoky je hardware za katerega smo oblikovali produktni design.

Podjetje in nagrade
Gotoky je odličen promotor za Slovenijo s svojimi obširnimi kontakti v Evropi z nekaterimi ključnimi evropskimi in svetovnimi igralci/podjetji, saj predstavlja tehnološko in trženjsko znanje znotraj podjetja pa tudi slovenske partnerje, kot je Iskratel s svojimi proizvodnimi kapacitetami. Podjetje se ponaša z domačimi in mednarodnimi nagradami: - Finalist nagrade Slovenski startup leta 2018 - Med 100 najbolj perspektivnimi evropskimi startupi leta 2017 - Finalist nagrade Central European Startup Awards 2016 - Finalist nagrade Slovenski startup leta 2016 - Najbolj perspektivni startup svoje generacije v elitnem Hardware pospeševalniku HighTechXL Eindhoven, Nizozemska – 2015.
Imate vprašanje?
Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo