thinktank
Animacije so močno marketinško orodje

četrtek 28.5.2020 | Timon Zalta, oblikovalec in animator

V svetu, ki je preplavljen z informacijam in ob omejeni pozornosti uporabnika, se je v zadnjih letih pojavil porast animacije kot komunikacijskega orodja. Skupaj s porastom uporabnikov pametnih telefonov in popularnostjo socialnih omrežij je animacija doživela pravi razcvet v vizualni komunikaciji. Po podatkih je 64% obiskovalcev raje kupilo izdelek, če so si pred tem ogledali video.

 

Cilji

V animaciji je mogoče prikazati kompleksne informacije in pri tem obdržati pozornost gledalca, zato veliko podjetij uporablja video kot glavno komunikacijsko orodje. Z animacijami lahko gledalec veliko lažje procesira informacije, ki jih posredujete, kar pomeni, da je vaša vloga sporočevalca veliko lažja. Animacije lahko naredijo še tako kompleksne ali dolgočasne informacije zabavne, bodisi z zanimivim prikazovanjem dejstev ali prikazovanjem sporočila v obliki zgodbe.

Video ne poveča samo zanimanja kupcev, ampak jih tudi spodbudi, da opravijo nakup. Statistike kažejo, da video drastično poveča konverzijo na domači spletni strani, tudi do 80%.

 

Finančno in časovno ugodne

V primerjavi z video produkcijo, so animacije finančno ugodnejše, saj video produkcija vključuje stroške igralcev, lokacije, opreme in produkcije, pri animaciji pa potrebujemo le dobro idejo in kvalitetnega izvajalca. Velika prednost je tudi možnost osveževanja podatkov ali izgleda animacije brez ponovne izdelave, kar nam prihrani veliko denarja.

Cilj animatorja je, da sporočilo končnega izdelka čim dlje časa ostane relevantno in vizualno privlačno za gledalca. Zato se animacije, v primerjavi z ostalimi komunikacijskimi orodji, zelo dobro “starajo“ in ostanejo vizualno privlačne še mnogo let po izdelavi.

 

Socialna omrežja

Socialna omrežja so z razlogom vključila videe v svoje storitve. Ne samo, da povečajo konverzijo, omogočajo tudi deljenje med prijatelji in tako povečajo doseg vašega sporočila. 

Še ena prednost videa na socialnih omrežjih je autoplay funkcija. Uporabnik pregleduje socialna omrežja in ko pride do video oglasa, se le ta samodejno predvaja. Animator mora zato oblikovati zanimiv začetek, da pritegne pozornost gledalca.

Učinkovito SEO orodje

Video na spletni strani je učinkovito orodje za SEO, saj povprečni uporabnik porabi 88% več časa na spletni strani z video vsebinami, kar lahko tudi občutno zmanjša “bounce rate”. Daljši obisk uporabnika na vaši spletni strani pomeni, da Google algoritmi zaznajo dolžino obiska in vašo spletno stran uvrstijo višje v brskalniku.

 

Kreativa

Izgled animacije je zelo pomemben, saj izraža obraz podjetja, ki ga želite prikazati gledalcem. Prav tako mora biti animacija vizualno skladna z obstoječo podobo podjetja in jo predstavljati kot del ekosistema. 
Izgled animacije lahko daje gledalcu različne občutke, bodisi srečo, žalost, resnost, ipd., zato morajo animatorji pri oblikovanju razmišljati o ciljni skupini, ki jo želi podjetje zajemati. Kakšen stil in izgled končnega izdelka je najbolj primeren, skupaj določijo naročnik, oblikovalec in animator.

 

Večina uporabnikov spleta ima raje video vsebine kot besedila. Zato se je video vsebina razširila na tretjino celotne spletne uporabe. To dejstvo se odraža tudi v dvigu popularnosti videa kot marketinškega orodja. 

Trenutno najbolj popularne video animacije so čiste in jasne 2D animacije, ki gledalcu predstavijo sporočilo na najbolj preprost in razumevajoč način. Velika večina izobraževalnih videov, kjer je veliko informacij, je zato animiranih v stilu 2D animacije. Tako gledalec najlažje zadrži informacije. Priljubljenost in uporabnost animacij potrjuje tudi dejstvo, da je bilo od 50 najboljših izobraževalnih videov, 43 animiranih (vir: HubSpot, Video Brewery and Switch Video).

 

Niste našli odgovora?

Pošljite nam vprašanje ali nas pokličite na 0590 342 50.
V najkrajšem možnem času vam bomo priskočili na pomoč.

nagrade

HTXL Innovation award Central European Starup Award Netko 2014 WebSi 2014

Spoznajmo se!

Povezujemo znanje in izkušnje, povezujemo dizajn in tehnologije, povezujemo poslovne modele in uporabnike. Povezujemo vas z nami, zato nam pošljite sporočilo.

Kontakt

Numo d.o.o.

Dunajska cesta 5
1000 Ljubljana
Slovenija

poiščite pot T 0590 342 50
E
info@numo.si
E hr@numo.si

Numo Skype
numo.digital

Več

Smo del nacionalne razvojne mreže in redni član Tehnološkega parka Ljubljana in izbrani strokovnjak Digitalno inovacijskega stičišča Slovenije.


Raziskovalno - razvojni projekti
podprti s strani slovenskih in evropskih javnih razpisov