Stroški oblikovanja komunikacije blagovne znamke Volkswagen s ciljno skupino B2C predstavljajo velik del, zato so se odločili za optimizacijo marketinških procesov. Celoten marketinški proces je naročnik želel optimizirati in digitalizirati s pomočjo aplikacije, ki bi omogočala personalizacijo na posamezno marketinško akcijo, gradnjo baze uporabnikov, prijavo na testno vožnjo z generiranjem pogodbe in splošnim vprašalnikom o nakupu vozila.

Aplikacija za optimizacijo delovnih procesov
Na podlagi zahtev posameznega dela procesa interakcije z uporabnikom smo oblikovali arhitekturo aplikacije in vizualno podobo.
Aplikacija omogoča medsebojno sinhrono posodabljanje podatkov skupne baze podatkov, rezervacijo testnih voženj z obveščanjem in oblikovanjem dokumentov, izvedbo različnih nagradnih iger in pridobivanju informacij s trga.
Aplikacija je bila uspešna in se je za potrebe AvtoSalona modificirala tudi za blagovni znamki Seat in Audi.
Imate vprašanje?
Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo