Volkswagen Slovenija
digitalizacija delovnih procesov

Stroški oblikovanja komunikacije blagovne znamke Volkswagen s ciljno skupino B2C predstavljajo velik del, zato so se odločili za optimizacijo marketinških procesov. Celoten marketinški proces je naročnik želel optimizirati in digitalizirati s pomočjo aplikacije, ki bi omogočala personalizacijo na posamezno marketinško akcijo, gradnjo baze uporabnikov, prijavo na testno vožnjo z generiranjem pogodbe in splošnim vprašalnikom o nakupu vozila.

analiza grafično oblikovanje ux programiranje

Aplikacija za optimizacijo delovnih procesov

Na podlagi zahtev posameznega dela procesa interakcije z uporabnikom smo oblikovali arhitekturo aplikacije in vizualno podobo.

Aplikacija omogoča medsebojno sinhrono posodabljanje podatkov skupne baze podatkov, rezervacijo testnih voženj z obveščanjem in oblikovanjem dokumentov, izvedbo različnih nagradnih iger in pridobivanju informacij s trga.

Aplikacija je bila uspešna in se je za potrebe AvtoSalona modificirala tudi za blagovni znamki Seat in Audi.

Imate vprašanje?

Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo

nagrade

HTXL Innovation award Central European Starup Award Netko 2014 WebSi 2014

Spoznajmo se!

Povezujemo znanje in izkušnje, povezujemo dizajn in tehnologije, povezujemo poslovne modele in uporabnike. Povezujemo vas z nami, zato nam pošljite sporočilo.

Kontakt

Numo d.o.o.

Dunajska cesta 5
1000 Ljubljana
Slovenija

poiščite pot T 0590 342 50
E
info@numo.si
E hr@numo.si

Numo Skype
numo.digital

Več

Smo del nacionalne razvojne mreže in redni član Tehnološkega parka Ljubljana in izbrani strokovnjak Digitalno inovacijskega stičišča Slovenije.


Raziskovalno - razvojni projekti
podprti s strani slovenskih in evropskih javnih razpisov