Modna industrija ima svoje posebne zapovedi glede estetike in načina komunikacije in tudi v primeru izgradnje spletne trgovine ni nič drugače. Za naročnika Dani - ni da ni smo izdelali modno spletno trgovino.

Cilji projekta
Splošna javnost
Ženska populacija med 30 in 50 let
Cilj projekta je prenesti nakup oblačil iz fizične trgovine na splet. Ključen korak je v doseganju želenega cilja je bilo tudi digitalizacija blagovne znamke in povečanje zavedanja blagovne znamke med spletnimi uporabniki. Vzpostavitev celotnega procesa nakupa in podpore kupcu je bila ključna za uspešen zagon spletne trgovine.

Aktivnosti
Proces izdelave spletne trgovine smo začeli s svetovanjem o pomenu digitalizacije blagovne znamke, pravilnih korakih in vzpostavitvi zavedanja med spletnimi kupci. Oblikovanje spletne trgovine je izvedeno na način, da odraža osebnost blagovne znamke in omogoča prijetno uporabniško izkušnjo kupcu. Ključno pri vzpostavitvi dobre uporabniške izkušnje je postavitev spletne trgovin na ustrezne strežnike, da ne pride do zastajanja v korakih procesa.

Uporabniška izkušnja
Pravilen splet svetovanja, vzpostavitve procesov, odličnega oblikovanja in izvedbe spletne trgovine Dani, omogoča prijetno, umirjeno in zaupno izkušnjo uporabnika v celotnem nakupovalnem procesu, od pregleda, nakupa, do vračila artiklov, če potrebno. Ravno ta izkušnja je pripomogla k temu, da je več kot 50% fizičnih uporabnikov svojo aktivnost preselilo na spletno trgovino. Spletna trgovina je pridobila tudi 18% novih uporabnikov brez kakršnekoli aktivnosti digitalnega marketinga.
Imate vprašanje?
Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo