Komunikacija z dvema različnima skupinama, zunanjo skupino, tj. splošno javnostjo, in interno skupino, ki jo predstavljajo zaposleni in poslovni partnerji podjetja. Pomoč pri izvedbi in upravljanju dogodkov različnega tipa in tem (korporativnih, izobraževalnih in entertainment dogodkov), sta potrebovali dve blagovni znamki, Porsche Slovenija in Škoda Slovenija. Potreboval so partnerja, ki ponuja svežost idej in oblikuje kreativne koncepte priložnostnih identitet, ki spodbujajo interakcijo z udeležencem ter imajo izkušnjo ki ostane v spominu.

Upravljenje in organizacija dogodkov
Oblikovali in izvedli smo različne interne in eksterne komunikacije, kjer smo strateško oblikovali priložnostne blagovne znamke ter jim vdihnili življenje.
Tekom petletnega sodelovanja smo z naročnikom ustvarili vrsto projektov na področjih oblikovanja priložnostnih blagovnih znamk (npr. interni dogodki: novoletna srečanja, pikniki, obdarovanja in dogodki za eksterno javnost: predstavitve na avtomobilskem sejmu, predstavitve na konferencah, na entertainment in poslovnih dogodkih itd.), izvedbe strategije komuniciranja in inženiringa dogodkov.
Projekti so bili oblikovani celostno in zajemajo rešitev in izvedbo.

Vedno podprt s tehnologijo
V komunikacije smo vključevali različne tehnologije. Predstavitve so vključevale: 2D in 3D animacije, projekcije na objekte (vozilo Škoda Kodiaq), uporabo dekoder in VR očal, simulatorjev in drugih out-of-the-box rešitev.

S pomočjo ‘’entertainment’’ animacij smo pričarali ambient dogodkov ter se poigrali z optično iluzijo, npr. ko smo naredili montažo pevca Vlada Kreslina (na njegovem koncertu v Cankarjevem domu) na fotografijo oboževalcev in vozila.
Imate vprašanje?
Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo