Podjetje Nomago je največji slovenski organizator potovanj in prevozov, ki je nastalo z združitvijo podjetij Avrigo, Izletnik Celje, STA potovanja, Promet Mesec in AP Rižana. Novonastala blagovna znamka je potrebovala moderna, funkcionalna in učinkovita spletna komunikacijska orodja, ki bodo zagotovila najboljšo uporabniško storitev.
Nomago s svojim agilnim načinom razvoja hitro vstopa na trg in z isto hitrostjo gradi tudi svoje podblagovne znamke. Intercity, podblagovno znamko in pilotski projekt Nomaga, je bilo potrebno razviti v rekordnem času. Projekt je zahteval multidisciplinarno ekipo, ki bo kos agilnemu razvoju in kreaciji sistema, ki še ne obstaja.

UX/Design
Osnova celotnega projekta, ki zajema štiri glavne in obsežne podsisteme, sta analiza uporabniške izkušnje in priprava UX procesov za vse podsisteme: mobilno aplikacijo za voznike, mobilno aplikacijo za uporabnike, spletno aplikacijo za nakup vozovnic ter tržno spletno stran.
Zadnji korak pri oblikovanju popolne uporabniške izkušnje pa je oblikovanje videza aplikacij in postavitev komunikacijskih elementov.

Razvoj
Končni razvoj in kodiranje sta izvedli dve ekipi, ki sta izgradili celoten sistem v rekordnem času šestih mesecev. Naročnik je uspešno lansiral Intercity projekt na trg z obsežno floto avtobusov in najbolj udobnimi prevozi v Evropi.
Razvoj Intercity orodij je zajemal široko paleto tehnologij: Angular, NodeJS, MongoDB, XCode, WordPress itd.
Imate vprašanje?
Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo