Razvojni projekt BIOAPP, del Kemijskega Inštituta, stremi k vzpostavitvi trajnostnega pretoka informacij med akterji vključenimi v proizvodnjo izdelkov iz inovativnega biopolimernega materiala z visoko dodano vrednostjo ter na pripadajoči razvoj storitev z osredotočenostjo na potrebe prehrambene, kozmetične in z zdravstvom povezane industrije na čezmejnem območju Italije in Slovenije, da bi na ta način povečali konkurenčnost in spodbudili gospodarsko rast za nova delovna mesta. Potrebe globalne predstavitve projekta so narekovale oblikovanje blagovne identitete ter prestavitvene spletne strani. Projekt je potreboval tudi video predstavitev, ki je bil zmagovalec na Video natečaju »EU projek, moja zgodba« službe Vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko (SVRK).

Oblikovanje digitalne identitete
Akvarelne barve prenešene v digitalni medij prikazujo zgodbo produkta na unikaten, okolju najbolj prijazen- ekološki način. Strateško določen komunikacijski načrt blagovne znamke je narekoval vsak posamezen element oblikovanja vizualne podobe in implementacije le teh v vse komunikacijske elemente (link: https://www.bioapp-platform.eu/.
Predstavitveni video
Predstavitveni video vključuje družbeno odgovorno noto, ki je krovno sporočilo celotnega projekta Scientists against plastic. Zgodba na dramatičen način opozori na aktulno okoljevartveno problematiko ter se pri predstavitvi projekta/produkta, umiri in poda ključne informacije/rešitve. Pripravili smo scenarij in režijsko knjigo, izvedli snemanje, v postprodukciji montirali video z izbrano glabeno podlago ter vključili animacijo.

Tiskana predstavitev
Zaradi potreb po informiranju družbeno odgovornega projekta je bilo potrebno pripraviti tudi predstavitveno brošuro, ki je izhajala iz kreativno-oblikovno zasnove spletne strani. Pri izbiri in izvedbi tiskanega materiala smo uporabili ekološki papir in s tem še dodatno podkrepili vsebinsko sporočilnost.
Imate vprašanje?
Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo